braid%20%281%29 دانلود بازی فکری Braid

 

نام بازی: Braid پلتفورم : pc ژانر:فکری / آرکید / دو بعدی سال انتشار:2009 نوع  فایل : دی وی دی کامل زبان: English فرمت ایمیج: ISO ناشر: Number None Inc حمایت توسط : Number None Inc درجه بندی سنی : +7 قابلیت آنلاین:دارد

 

برای این لحظه یک بازی فوق العاده جذاب به سبک بازی های Arcade آماده کرده ایم.این بازی Braid نام دارد که یکی از برترین بازی های Arcade میباشد که در سال 2009 میلادی توسط کماپنی  Number None Inc ساخته و منتشر شد.شاید عجیب باشد که این بازی از سایت گیم اسپات امتیاز 9.5 از 10 را گرفته است.از دیدگاه منتقدان این امتیاز بسیار بالایی میباشد که حتی بازی های عظیم از گرفتن چنین امتیازی عاجز هستند.پس حتما در این بازی ویژگی هایی میباشد که شایسته دریافت چنین امتیازی بوده است.همان طور که قبلا گفته ایم بازی های به سبک Arcade محدودیت سنی ندارد وشاید یکی از برتری های این بازی ها نسبت به سایر همین باشد.جریان زمان و گذراندن آن در این بازی بسیار عجیب و غیر معمول میباشد.از خانه ای در یک شهر سفر به دنیای حل پازل ها آغاز میشود تا شاهزاده ربوده شده را نجات دهید. در هر جهان (محیط بازی ) شما قدرت های مختلفی رابرای پیش برد اهداف و مراحل  در اختیار دارید.از جمله ویژگی های برتر این بازی پویایی گرافیک بازی و به اصطلاح کاغذی بودن آن میباشد که به جد یکی از گرافیک هایی میباشد که گیمر را ب سمت خود جذب میکند.بار دیگر یاد آور میشوم که این بازی امتیاز 9.5 از 10 را دریافت کرده است و میتواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.

دانلود رایگان بازی Braid به همراه تعدای پیش نمایش از محیط بازی در ادامه مطلب…

 

راهنمای کلی نصب و رفع خطاهای بازی ها: 1-اگر بعد از اکسترکت کردن بازی با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند 001 و 002 و… روبه رو شدید:  یا isobusterبرای به هم وصل نمودن پارت های دانلودی از برنامه HJSplit استفاده نمایید ، کاربری این برنامه بسیار ساده است ، پس از اتمام دانلود تمامی فایلهای مربوط به بازی، فایل اولی که دانلود کردید با پسوند .001 را از طریق منوی Join و سپس Input File وارد برنامه کنید ، برنامه به صورت خودکار فایلهای دیگر را شناسایی کرده و میتوانید بعد از چند لحظه فایل خروجی به صورت کامل  دریافت می نمایید 2- خطای openall32 : اگر در حین اجرای بازی با این خطا مواجه شدید باید نرم افزار OpenAl را دریافت نموده و نصب کنید 3-اگر با خطای d3dx9 مواجه شدید باید جدیدترین نسخه دایرکت ایکس را نصب نمایید.

 

4-فایل های با پسوند DMG چگونه باز میشوند ؟ : این پسوند فایل Image یک CD در سیستم عاملهای کامپیوترهای Macintosh است. شما با استفاده از برنامه ISOBuster می توانید این فایل را باز کرده و محتوای ان را ببینید.یا اینکه این پسوند را برداشته و پسوند iso  را جایگزین کرده و سپس با نرم افزار های “الترا ایزو” یا “پاور ایزو” آن را باز کنید. 5-چنان چه بعد از اکسترکت کردن فایل ها با تعداد زیادی از فایل های ناشناخته با پسوند  r00,r02 ,… مواجه شدید این فایل ها را با روش شماره سه (در بالا) باز کنید. 6-چنانچه هنگام اکسترکت کردن فایل های دانلود با ارور CRC failed in “…”. The file is corrupt رو به رو شدید : 1-فایل مورد نظر را بار دیگر دانلود کنید 2-بر روی فایل کلیک راست کنید و گزینه Extract to  و در پنجره باز شده تیک گزینه Keep Broken … را بزنید .

braid%20%282%29 دانلود بازی فکری Braid braid%20%283%29 دانلود بازی فکری Braid braid%20%284%29 دانلود بازی فکری Braid braid%20%285%29 دانلود بازی فکری Braid



تاريخ : 9 / 8 / 1392برچسب:, | 12:0 | نویسنده : ali |

بازی های Arcade از جمله عنوان هایی هستند که اکثرا بدون سر و صدا عرضه می شوند و قالبا هم بازی های خوبی هستند. تا کنون بازی های Arcade زیادی در شبکه های PSN و Xbox Live قرار گرفته اند. بازی هایی که جذابیت و تجربه های بسیار متفاوتی را نسبت به سایر عنوان ها به بازیکنان انتقال می دهند. از جدیدترین این بازی های می توان به بازی LIMBO ساخته استودیوی دانمارکی PlayDead اشاره کرد که به تازگی برای PC عرضه شده است. جو کلی بازی از رنگ های سیاه و سفید و خاکستری تشکیل شده است و همین مسئله محیط بازی را بسیار مرموز، اسرار آمیز و نو آورانه کرده است، به طوری که نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. این بازی یک عنوان Platformer دو بعدی است و از همین رو بسیار ساده و جذاب نیز به نظر می رسد.

 

Limbo cover دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای PC

 

 

داستان

داستان ساده، اما بسیار خوبی برای بازی نوشته شده است. بازی، داستان پسر جوانی را روایت می کند که به دنبال خواهر گم شده خود می گردد. اما جاهایی که او دنبال خواهر خود می گردد، مکان های بسیار مرموز و خطرناکی هستند که محل ورودی جهنم (Limbo) را تشکیل می دهند. سرزمین های ویرانی که تنها پسر شجاع داستان ما توان سفر به آنجا را دارد. عشق یافتن خواهر، او را در برابر تمام خطرات ایمن کرده است.

گرافیک

LIMBO به لحاظ هنری یک شاهکار بی بدیل است که نظیر آن را تا به حال ندیده اید. در این بازی خبری از زرق و برق بازی هایی که با هزینه های بسیار زیاد ساخته می شوند، نیست. اوج صحنه پردازی ها و هنرنمایی سازندگان در دو رنگ سیاه و سفید خلاصه می شود. کل محیط بازی سیاه و سفید طراحی شده و محیطی که درخور ورودی جهنم باشد را بسیار زیبا و هنری به نمایش در می آورد. هر چیزی که در بازی دیده می شود، از ترکیب این دو رنگ به وجود آمده است. از شخصیت اصلی بازی که کاملا سیاه است و دو چشم کاملا سفید دارد گرفته تا تله ها، عنکوبت های غول پیکر و… همه از دو رنگ سیاه و سفید طراحی شده اند. محیط بازی بیشتر از جنگل های تاریک و مه آلود تشکیل شده است و جو سردی را به بازی بخشیده کرده است. نکته جالبی که می توان در مورد گرافیک این بازی گفت، این است که گرافیک شباهت زیادی به نقاشی های سیاه قلم دارد.

موسیقی/صداگذاری

بازی LIMBO از صداگذاری بسیار خوبی بهره می برد. صداگذاری در این عنوان بسیار هنرمندانه کار شده است. ریتم کلی موسیقی بازی حال و هوای بسیار مرموزی دارد و بازی را بسیار جذاب کرده است. از طرف دیگر، گاهی اوقات فقط صدای پای شخصیت بازی به همراه صداهای مرموزی از محیط بازی به گوش می رسند. صداها نقش مهمی در گیم پلی نیز دارند. علاوه بر صداهای ترسناک و دلهره آوری که در محیط بازی شنیده می شوند، باید گوش های خود را برای صداهای دیگر تیز کنید. صداهایی که می توانند حل کردن معماهای بازی را برای شما آسان تر کنند.

 

گیم پلی

بر اساس گفته های سازندگان بازی، گیم پلی به مرور شما را وارد محیط بازی خواهد کرد و شما خواهید فهمید که محیط بازی آن قدرها هم که به نظر می رسد، غم انگیز نیست. شخصیت چشم سفید بازی در جنگل بسیار مرموز، تاریک و خطرناک تک و تنها است و این شما هستید که باید مسیر او را در بازی پیدا کنید و کاری کنید که او جان سالم به در ببرد. گیم پلی بازی همانند اکثر بازی های پلتفرمر دیگر است و از این رو تقریبا همه با روند آن آشنا هستند. از نکات خوبی که در این بازی مشاهده کرده ایم، این بود که هیچ صحنه بارگذاری (Loading) در این بازی وجود ندارد و بازیکن می تواند از اول تا آخر بازی را یکسره طی کند. سیستم Checkpointها در بازی خوب است، به طوری که پس از مردن در فاصله نه چندان زیاد به بازی برخواهید گشت. داستان بازی به صورت قسمتی (Chapter) روایت می شود و این امکان برای بازیکن در بازی قرار داده شده که او قسمت های مختلف را به طور مجزا بازی کند. درباره روند کلی بازی بهتر است که به گفته ای از خود سازندگان بازی اشاره کرد. سازندگان این بازی را اینگونه توصیف می کنند: "زمانی که شما LIMBO را بازی می کنید، مثل این است که رویاها و کابوس های شما پایانی ندارند". همان طور که گفته شد، LIMBO یک بازی پلتفرمر است. اما یک بازی پلتفرمر هیچگاه خالی از معما نخواهد بود. معماهای بازی بیشتر شامل این می شود که شما به وسیله اشیا موجود چگونه می توانید بازی را پیش ببرید. کشیدن دستگیره های مخصوص برای افزایش سطح آب یا استفاده از طناب برای عبور از مکان های بسیار عمیق، بخش کوچکی از معماهای این بازی را تشکیل می دهند. اما عنصر دیگری هم برای حل معماهای بازی وجود دارد و آن عنصر بسیار مهم، زمان است. شاید در بازی هایی مانند Braid کنترل زمان را دیده باشید، اما معنی زمان در این بازی متفاوت است. منظور از زمان در LIMBO این است که شما در لحظه درست، کار درست را انجام دهید. به طور مثال در دموهایی که از این بازی به نمایش در آمده اند، باید در زمان بندی های درست از روی موانع مختلف عبور کنید یا بپرید تا در تله های مرگبار بازی گرفتار نشوید. تله هایی که شما را به روش های مختلف با مرگ آشنا خواهند کرد. به طور مثال این تله ها می توانند سر شخصیت اصلی بازی را از تنش جدا کنند. استفاده از زمان بندی درست، دویدن و یا راه رفتن و انتخاب مسیر درست همیشه شما را در حل معماها و رد کردن موانع مختلف کمک می کند. جو منحصر به فرد بازی تماما مدیون جلوه های گرافیکی، نورپردازی و موسیقی بسیار زیبایی است که در این بازی قرار گرفته اند. همین طور که در بازی پیش می روید با چشم انداز های دلگیری روبرو می شویم. حس تنهایی به خوبی در بازی به بازیکن منتقل می شود. تنهایی که در هر لحظه آن باید منتظر وقوع یک خطر و یا رویارویی با موجودات وحشتناکی مانند عنکبوت های غول پیکر باشیم. بسیاری از این اتفاق ها آنقدر سریع رخ می دهند که شما قدرت فرار از آن ها را نخواهید داشت. اما تنها چیزی که در این لحظه ها کمک شما خواهد بود، توانایی های شما در کنترل بازی است که با استفاده از آن ها می توانید در طول بازی زنده بمانید.

 

منبع توضیحات: وبلاگ mngames

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Any CPU with 2GHz or more Ram: 512 MB VGA: Any VGA card in last 5 years. Some integrated graphics may work. Shader Model 3.0 required DirectX: 9.0c OS: Windows XP SP3 / Vista SP2 / 7 HDD: 150MB

 

تصاویری از محیط بازی:

Limbo 01 small دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای PC Limbo 02 small دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای PC

Limbo 03 small دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای PC Limbo 04 small دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای PC

Limbo 05 small دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای PC Limbo 06 small دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

 

password دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای PCپسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی LIMBO v1 0r4 برای PC لینک دانلود – 70.5 مگابایت | لینک کمکی

 



Need for Speed: Hot Pursuit بار دیگر هیجان تعقیب و گریزهای نفس گیر پلیسی را به سری بازی های نیاز به سرعت که بدون شک خواسته اکثر طرفداران این عنوان می باشد، باز می گرداند! نسخه جدید سری بازی های NFS در Hot Pursuit تصمیم دارد به ریشه های خود یعنی همان تعقیب و گریزهای مهیج ومسابقاتی با سرعت دیوانه وار اما این بار با جدیدترین و پیشرفته ترین اتومبیل های دنیا باز گردد و البته این وظیفه استودیوی بازی سازی Criterion Games سازنده عنوان زیبا و بیادماندنی Burnout Paradise می باشد که این هدف را محقق نماید و قرار است نسخه نهایی بازی در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰ برروی تمامی پلتفرم ها توسط کمپانی Electronic Arts منتشر گردد. بازی در شهری خیالی به نام Seacrest County رخ می دهد، محیطی بصورت کاملا Open-world که بیش از ۱۰۰ مایل از جاده های آزاد را در بردارد و گفته می شود که چهار برابر بزرگتر از Paradise City ، شهر بازی Burnout می باشد ، علاوه براین بخش تک نفره بازی مدت زمانی میان ۱۲ تا ۱۵ ساعت، البته بهمراه قسمتهای زیادی با ارزش بازی مجدد را خواهد داشت. در این بازی این فرصت را خواهید داشت تا به بالاترین درجه راننده های تحت تعقیب پلیس (Most Wanted) تبدیل شده و یا در نقش نیروی پلیس به بالاترین رتبه در دستگیری راننده های خلافکاری که باسرعت دیوانه وار در خیابان های شهر جولان می دهند تبدیل شوید، و این موضوع را می توانید با دسترسی به سریعترین و زیباترین اتومبییل های دنیا در بازی Hot Pursuit با نهایت هیجان و لذت سرعت در دنیای مجازی احساس نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|کرک نهایی Reloaded برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه فشرده شده ۲گیگابایتی بازی به پست افزوده شد|

 

nfs cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit

 

dvd دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال از فروشگاه دانلودها با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.  

read دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

قابلیت جدیدی که در این نسخه به بازی افزوده شده است، ویژگی Need for Speed: Autolog که همانند شبکه اجتماعی فیس بوک برای بازی می باشد و به بازی کنندگان امکان مقایسه آمار و نتایج بدست آمده از مسابقات و همچنین دریافت خودکار پیشنهادات گیم پلی شخصی سازی شده از دوستان خود در سرتاسر جهان را می دهد، بازی کنندگان همچنین می توانند تجربه شدت و هیجان تعقیب و گریز های نفس گیر را هنگامی که به عنوان پلیس یا مسابقه دهنده  بصورت آفلاین و آنلاین در بازی شرکت می نمایند را تجربه نمایند. تعقیب و گریزهای دیوانه وار و باسرعت های بسیار بالا و نفس گیر، همگی از طریق ویژگی Autolog رنگ و روی تازه ای پیدا خواهند نمود.

 

اطلاعاتی در مورد بازی Need for Speed: Hot Pursuit :

 شرکت سازنده بازی : استودیوی Criterion Games شرکت منتشرکننده بازی : کمپانی Electronic Arts  تاریخ رسمی انتشار بازی : ۱۶ نوامبر ۲۰۱۰ ژانر بازی : مسابقات اتومبیلرانی  میزان دشواری بازی : متوسط مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود نیم ساعت درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : E10+ -  مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ۱۰ سال و بالاتر

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7 Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.8 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4000+ Memory: 1.5 Gb Hard Drive: 6.5 Gb free Video Memory: 256 Mb Video Card: nVidia GeForce 7800 / ATI Radeon X1900 Sound Card: DirectX Compatible Network: 512 Kbps Broadband Internet Connection for Online Multiplayer DirectX: 9.0c Keyboard Mouse DVD Rom Drive

 

تصاویری از مححیط بازی:

nfshp 1 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit nfshp 2 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit

nfshp 3 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit nfshp 4 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit

nfshp 5 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit nfshp 6 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit

 

source دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، به نصب بازی بپردازید. دقت داشته باشید که در هنگام نصب به اینترنت متصل نباشد. در هنگام نصب ، از شما برای فعال سازی آنلاین بازی درخواست می شود که آن را Skip کنید. به این صورت که ، فایل موجود در این پوشه را در محل نصب بازی کپی نمایید و سپس آن را اجرا نمایید . پس از اجرا ،  Enter را زده تا پنجره بسته شود. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما حتما غیر فعال باشد وگرنه در اجرای کرک بازی به مشکل برخورد خواهید کرد. سپس از فایل موجود در پوشه Crack برای سریال بازی اقدام نمایید. دقت داشته باشید که به اجرای آنلاین بازی نپردازید و در هنگام نصب به اینترنت متصل نباشید. روش کرک و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه:لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۳۰ روز دیگر ، یعنی مورخه ۲۷ آذر ماه فعال خواهد بود. ولی لینک های سرور Direct Link قسمت "دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی" تا ۱۵ دی ماه فعال خواهند بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Rapidshare    Fileserve    Ex.ua    DataUp    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Rapidshare    Fileserve    Ex.ua    DataUp    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Rapidshare    Fileserve    Ex.ua    DataUp    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Rapidshare    Fileserve    Ex.ua    DataUp    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Rapidshare    Fileserve    Ex.ua    DataUp    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Rapidshare    Fileserve    Ex.ua    DataUp    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Rapidshare    Fileserve    Ex.ua    DataUp    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Rapidshare    Fileserve    Ex.ua    DataUp    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Rapidshare    Fileserve    Ex.ua    DataUp    Sharehoster      Direct Link

 

دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی:

دانلود پارت ۱:            Rapidshare    Mediafire     Direct Link

دانلود پارت ۲:            Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۳:            Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۴:            Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۵:            Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۶:            Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۷:            Rapidshare    Mediafire     Direct Link

دانلود پارت ۸:            Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۹:            Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۱۰:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۱۱:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۱۲:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۱۳:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۱۴:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۱۵:          Rapidshare    Mediafire     Direct Link

دانلود پارت ۱۶:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۱۷:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۱۸:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۱۹:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۲۰:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۲۱:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۲۲:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۲۳:          Rapidshare    Mediafire     Direct Link

دانلود پارت ۲۴:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۲۵:          Rapidshare    Mediafire     Direct Link

دانلود پارت ۲۶:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۲۷:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۲۸:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۲۹:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۳۰:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۳۱:          Rapidshare    Mediafire     Direct Link

دانلود پارت ۳۲:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۳۳:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۳۴:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۳۵:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۳۶:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۳۷:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۳۸:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۳۹:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۴۰:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۴۱:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۴۲:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

دانلود پارت ۴۳:          Rapidshare    Mediafire   Direct Link

 

نسخه فشرده شده بازی با حجم ۲ گیگابایت (لطفا توضیحات نصب و مشکلات احتمالی را دقیق مرور نمایید) :

برای رفاه حال کاربران محترم وبسایت دانلودها و با توجه به درخواست مکرر کاربران ، نسخه فشرده شده بازی نیز به پست اضافه شد. در نسخه فشرده شده بازی ، هیچ چیزی کاسته نشده و یا حتی هیچ ویدیویی کیفیت آن پایین نیامده است. تنها بازی بیش از حد فشرده شده. به همین دلیل برای اکسترکت کردن و نصب بازی ، نیاز به ۲گیگابایت رم دارید و اکسترکت کردن آن بین ۴۵ دقیقه الی ۱ ساعت به طول می انجامد.

 

source دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن ، با یک فایل با پسوند .arc مواجه می شوید. باید این فایل را بوسیله نرم افزار FreeArc اکسترکت کنید که لینک این نرم افزار در آخر همین پست موجود می باشد. پس از پایان اکسترکت ، به محلی که اکسترکت کرده اید مراجعه کنید ، در آن جا یک فایل اجرایی با نام Globe Converter.exe وجود دارد. آن را اجرا کنید و اجازه دهید که کارش را انجام دهد. این مرحله ، بین ۴۵ الی ۶۰ دقیقه ممکن است زمان ببرد و دقت داشته باشید که باید حداقل ۲گیگابایت رم داشته و از ویندوز XP Sp3 , Vista Sp2 و یا Windows 7 استفاده کنید. پس از اتمام کار ، به اجرای بازی بپردازید.

دقت داشته باشید که باید آخرین نسخه DirectX بر روی سیستم شما نصب باشد. شما می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را در آخر همین پست دانلود نموده و نصب کنید.همچنین اگر در اجرای بازی به مشکل برخورد کردید و از شما سریال نامبری خواسته شد ، از کرک نهایی موجود در آخر همین پست استفاده کنید و دقت کنید که در هنگام استفاده از کرک ، آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. فایل های فشرده و روش نصب و کرک بازی تست شده و سالم می باشد. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا ، نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی فوق العاده زیبای Need for Speed: Hot Pursuit برای مشاهده لینک های دانلود ، اینجا را کلیک کنید

 

- دانلود نرم افزار FreeArc

- دانلود آخرین نسخه DirectX

- دانلود کرک نهایی Reloaded بازی به صورت جداگانه



تاريخ : 28 / 6 / 1392برچسب: بازی Need for Speed: Hot Pursuit, خرید آنلاین بازی Need for Speed: Hot Pursuit, خرید پستی بازی Need for Speed: Hot Pursuit, خرید پستی بازی نیاز به سرعت : تعقیب داغ, دانلود Hot Pursuit با لینک مستقیم, دانلود از لینک مستقیم نسخه reloaded بازی need for speed: hot pursuit, دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی Need for Speed: Hot Pursuit, دانلود با لینک مستقیم Need for Speed: Hot Pursuit, دانلود با لینک مستقیم نیاز به سرعت : تعقیب داغ, دانلود بازی Need for Speed: Hot Pursuit, دانلود بازی نیاز به سرعت : تعقیب داغ, دانلود رایگان بازی Hot Pursuit, دانلود رایگان نسخه reloaded بازی need for speed: hot pursuit, دانلود مستقیم بازی Need for Speed: Hot Pursuit, دانلود مستقیم بازی ماشین سواری, دانلود مستقیم کامپیوتر بازی ماشین سواری, دانلود نسخه reloaded بازی need for speed: hot pursuit, دانلود نسخه جدید بازی نید فور اسپید, دانلود نسخه فشرده بازی Need for Speed: Hot Pursuit با لینک مستقیم, دانلود نسخه نهایی بازی Hot Pursuit, دانلود نسخه نهایی بازی نید فور اسپید, دانلود نسخه کامل بازی Need for Speed: Hot Pursuit, دانلود نسخه کامل بازی نیاز به سرعت : تعقیب داغ, دانلود کرک نهایی Need for Speed: Hot Pursuit, دانلود کرک نهایی با لینک مستقیم Hot Pursuit, نسخه نهایی بازی Need for Speed: Hot Pursuit, نسخه کامل و سالم بازی نیاز به سرعت : تعقیب داغ دانلود بازی Hot Pursuit, | 21:15 | نویسنده : ali |

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

 

Need for Speed Most Wanted-SKIDROW | 5.6 GB

نسخه ۲٫۳ گیگابایتی BlackBox به پست افزوده شد

 

NFS دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

 

dvd دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دریک DVD (نه گیگابایت) به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

ساختمان ها، آسمان، افقی که در بازی طراحی شده و… سریعاً چشم شما را به سمت خود جلب می کنند. استودیوی Criterion بازی زیبایی را تا این لحظه ساخته است. زمانی که همه بازیکنان از خط پایان بگذرند، مسابقه به پایان می رسد و به یک مسابقه دیگر می روند. مسیرها بسیار متفاوت هستند. از اتوبان های مختلف گرفته تا خیابان ها و مسیرهای پر پیچ و خمی که در این شهر مشاهده می کنید، به محل هایی برای مسابقه تبدیل شده اند. این بازی بخش آنلاین بسیار خوبی دارد و چالش های بسیار عالی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد که در سرتاسر شهر رخ می دهد. همچنین المان های خوبی را از بخش چندنفره بازی Burnout Paradise در خودش قرار داده است.

یکی از چیزهایی که در بخش چندنفره این بازی مشاهده می کنید، Autolog است که در نسخه های قبلی سری بازی های NFS دیده شده بود و در بازی Hot Pursuit برای اولین بار به نمایش درآمده بود. بخش Autolog باعث شده که بازی Most Wanted بسیار عالی به نظر برسد و مضامین بیشتری در قسمت آنلاین و چندنفره داشته باشد. در این بازی همانند بازی های اول-شخص تیراندازی میزانی XP بدست می آورید و در جدول رده بندی بازی خود را بالا می کشید. همچنین Speed Pointهایی در بازی وجود دارند که باعث می شود شما امتیازهای بیشتری بدست بیاورید. بخش تک نفره بازی نیز هیجان انگیز به نظر می رسد.

 

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows 7 64-Bit

CPU : Intel 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)s

RAM: 2 GB RAM

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM

DirectX®: DirectX 10.0

سیستم پیشنهادی بازی :

OS: Windows 7 64-Bit

CPU : Quad-Core CPU

RAM: 4 GB RAM

Hard Disk Space: 20 GB of free space

Video Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM

DirectX®: DirectX 11

 

تصاویر محیط بازی :

Need for Speed Most Wanted S2 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC Need for Speed Most Wanted S1 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

Need for Speed Most Wanted S4 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC Need for Speed Most Wanted S3 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

Need for Speed Most Wanted S6 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC Need for Speed Most Wanted S5 s دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

download دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

 

  download دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای PC دانلود نسخه Blackbox در پارت های ۱ گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Direct Link2    Direct Link

 

- در این نسخه چیزی از بازی کاسته نشده است و تمام ویدئوها و دموهای بازی به صورت کامل می باشد . دو نسخه ی قرار گرفته در سایت دانلودها تنها دارای زبان انگلیسی میباشند .

 



بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

 

pes14 pc cover دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC

dvd دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۶۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

در طول بازی، زمانی که دوربین بازی به حالت پیش فرض در می آید، بسیاری از جزییات به ناچار مبهم هستند، اما در طول بازی اهداف و اقداماتی که در چمن انجام می دهید به واقعیت نزدیک شده است و بافت چمن ها به صورت چشمگیری بهبود یافته است.نمی توان این عنوان را یک بازی فوتبال نسل بعدی نامید، اما مسلما این عنوان بهترین PES است که تاکنون برای کنسول های نسل فعلی ساخته شده است.

از این رو دوربین در این عنوان از بزرگنمایی بهتری برخوردار است که به بازیکنان این امکان را می دهد تا بهتر در زمین حرکت کنند و با هم تیمی های خود بهتر ارتباط برقرار کنند. در PES 2014 شما شاهد فیزیک بهتری خواهید بود. در این عنوان در حال حاضر بازیکنان از استحکام مناسبی برخوردارند، در این بازی از فناوری جدیدی به نام سیستم “پایدار حرکتی” استفاده شده است، این سیستم به بازیکنان این امکان را می دهد تا زمانی که تحت فشار هستند با آگاهی خوبی تیم خود را در موقعیت خوبی قرار دهند، می توان گفت که این سیستم در فیزیک بازی بی تاثیر نیست و زمانی بازیکن صاحب توپ در حال حرکت است بازیکن تیم حریف می تواند بازیکن صاحب توپ را تحت فشار قرار دهد و توپ را مال خود کند.

در PES 2014 همه ی بازیکنان از نظر قدرت با هم مساوی هستند و شما به سرعت باید یاد بگیرید که چگونه از قدرت تیم خود استفاده کنید. بازیکن مرکزی زمین یا همان هافبک دقیقا مانند سایر بازیکنان تیم قوی است، اما از لحاظ فنی استعداد کمتری دارد، به طور مثال اگر شما بخواهید با کسی مثل خاوی مارتینز حمله ای را آغاز کنید مسلما گیج خواهید شد. در عین حال زمانی که توپ به یک جناح می رود و بازیکنی مانند فرانک ریبری و یا هافبک خلاقی مثل باستیان شواین اشتایگر توپ را دریافت میکنند شما احساس قدرت خواهی کرد، زیرا آنها بسیار سریع هستند و می توانند از بازیکنان به راحتی عبور کنند.

میکس کردن قدرت عضلانی، حالت تدافعی بازیکن و مقدار زیادی هم زیرکی ، باعث حمله ای در بازی می شود که مانند موش و گربه بازیکنان دنبال یکدیگر می دوند و قصد تصاحب توپ را دارند . فرقی نمی کند شما چه کسی رو کنترل می کنید ،کنترل مدافع را دارید یا مهاجم، در هر پستی باشید شما باید در هر صورتی ریسک کنید. برای مثال اگر ماریو بالوتلی یک توپ در موقعیت رو به جلو دریافت کند، با استفاده از توانایی هایش می توانید به سادگی تصمیم بگیرید که توپ را برای نزدیک ترین هم تیمی رها کنید. این یک انتخاب با ریسک کم است. بنابراین نتیجه سودمندی برای شما ندارد در نتیجه شما بر خواهید گشت به موقعیت خودتان ولی خیلی بعید است که برای شما یک موقعیت گل زنی با این شرایط ایجاد شود. برعکس اگر فکر می کنید که خوش شانس هستید، وارد دفاع تیم حریف شوید و امید به سرعت بالا و مهارت های بالوتلی (و ترفندهایی که می توانید که با کمک دو آنالوگ انجام بدهید) داشته باشید، تا این توپ را منجر به گل کند. البته انجام این ترفند ها مشکل است و نیاز به یادگیری دارد.

وضعیت و موقعیت قرار گیری دو دفاع وسط بسیار در گرفتن سریع توپ از مهاجمان حریف موثر هست. از این دو مدافع وسط باید طوری استفاده کنید که هنگام ضد حمله ها مانند یک احمق فوتبال ندیده عمل نکنند و بتوانند با سرعت عمل شما در تصمیم گیری حمله حریف را خنثی سازند. این مکانیسم در این چند ساله در سری بازی های فوتبالی بسیار دستخوش تغییرات شده و امسال به نظر می آید که نسبت به سال های قبل بهتر جلوه خواهد کرد. فوتبال بازان کلاسیک همیشه از دکمه ضربدر کنترل های سونی برای گرفتن توپ از حریف و وارد کردن فشار بر بازیکن حامل توپ استفاده می کردند اما در این چند ساله با گرفتن دکمه R1 این کلاسیک بازان بهتر می توانند جلو راه مهاجمان را سد کنند و از این مکانیسم در بازی به ضدت بر علیه شما استفاده خواهد شد. شما هنگامی که با گرفتن ضربدر و R1 بر روی حریفتان فشار وارد می کنید می توانید با یک ضربه ناگهانی تکل توپ را از سمت مهاجم دور کرده و بازی را از موقعیت حمله حریف به حمله خودتان تبدیل کنید.

این مکانیسم اصلی بازی است، ولی PES 2014 ویژگی هایی زیادی دارد که منحصر به فرد هستند. از جمله سیستم ‘Combination Play’ که به شما این امکان را می دهد تا کنترل هم تیمی های خود را که هوش مصنوعی هستند،را داشته باشید. یک منوی پیش از تنظیم شده وجود دارد که شامل عملکرد های نقش ها است – مانند تغییر موقعیت ها، حمله از راست به چپ و .. – جایی که شما می توانید تصمیم بگیرید که هریک از این تاکتیک ها را در کجای زمین به کار ببرید.در این سیستم زمین به ۱۱ مربع تقسیم می شود و شما می توانید هر یک از این عملکرد ها را در هر قسمت به صورت اختصاصی قرار دهید. برای مثال می خواهید یک بازی حمله ای داشته باشید،می توانید عملکردfullback (حمله بازیکنان خط عقب) را روی یکی از مربع ها قرار بدهید و هر گاه داخل موقعیت دلخواه در بازی قرار گرفتید این استراتژی با فشردن یک دکمه فعال کنید .اگر تمام این مکانیسم هایی که بازی به ما ارائه میدهد درست کار کند و در بازی ما به اندازه لازم موثر واقع گردد متوجه می شویم که هوش مصنوعی بازی منحصر به تنها تصمیمات شما نیست و هزاران عامل بر بازی شما تاثیر گذار خواهد بود.

ویژگی “Heart” یکی از قسمت های مبهم و مهم بازی می باشد. به نظر می آید که این ویژگی حکم نقش کاپیتان بودن را در زمین بازی ایفا می کند .شما با استفاده از این ویژگی در بازی می توانید رابطه قوی تر و البته موثر تری بین فرد و جمع برقرار کنید. هر بازیکن با توجه به آمارش توانایی استفاده از heart را دارد که این بالا و پایین بودن این ویژگی را می توانید در آیکونی که در قسمت تاکتیک های بازی موجود هست مشاهده کنید.اگر بازیکنی مانند آرین روبن را در نظر بگیریم او می تواند با حرکات خود در یک بازی علاوه بر انجام حرکات فردی بازی سازی هم کند و به کل تیم هم کمک کند. ویژگی Heart به کمک PES 2014 آمده تا کمک کند که بتوانید بازیتان را با تعادل بیشتری پیش ببرید و تنها از یک بازیکن کلیدی در تیمتان کار نکشید. در هر صورت این ویژگی یک ویژگی جدید در PES بوده و اگر مورد استقبال طرفداران بازی قرار گیرد هر ساله پیشرفت خواهد داشت.

منبع توضیحات: وبسایت Game eMag

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7 Graphic Card: GeForce 510, Radeon HD 5450 512MB CPU: Pentium D 820 2.8GHz, Athlon LE-1640 RAM: 1 GB HDD: 10 GB DirectX: 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7, Windows 8 Graphic Card: GeForce GT 440, Radeon HD 5550 1024MB CPU: Core 2 Duo E7400 2.80GHz, Athlon II X2 255 RAM: 4 GB HDD: 10 GB DirectX: 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

pes 2014 screenshots 01 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC pes 2014 screenshots 02 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC

pes 2014 screenshots 03 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC pes 2014 screenshots 04 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC

pes 2014 screenshots 05 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC pes 2014 screenshots 06 small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC

 

source دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. در هنگام نصب بازی، یکی از سریال هایی که در فایل Serial.txt قرار داده شده است را وارد نموده و مراحل نصب را انجام دهید. پس از اتمام نصب، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب بازی و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

 



بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

Pro Cycling Manager 2013 PC-CPY

 

Pro Cycling Manager 2013 cpy cover دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Processor: AMD/Intel dual-core 2.2 GHZ Video Card: 256 MB 100% DirectX 9 and Shaders 3.0 compatible NVidia GEFORCE 7900/ATI RADEON X1600/Intel HD 2000 Memory: 2048 MB OS: Windows XP SP3/Windows VISTA SP2/Windows 7/Windows 8 HDD Space: 11 GB

 

تصاویری از محیط بازی:

le tour de france 2013 screenshots 01 small دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC le tour de france 2013 screenshots 02 small دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC

le tour de france 2013 screenshots 03 small دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC le tour de france 2013 screenshots 04 small دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC

le tour de france 2013 screenshots 05 small دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC le tour de france 2013 screenshots 06 small دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC

 

source دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی، پچ مربوطه با نام Setup-Patch-1.0.2.0-From-1.0.0.0.exe نصب کنید. سپس فایل PCM-Protection.dll را که در پوشه کرک موجود است را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

حال فایل نوتپد موجود در کنار فایل iso دانلودی خود را باز کرده (با نام Serials List.txt) و ابتدا سریال مربوطه با نام Serial Number را هنگامی که در صفحه ی فعال سازی بازی از شما سریال درخواست شد، وارد کنید و گزینه ی Activate Manually را انتخاب کنید.

سپس سریال مربوطه به Activation Key را وارد کرده و Next را بزنید.

در پنجره ی بعدی، سریال Player Code را وارد کنید تا بتوانید پروفایل مربوطه خود را ایجاد کنید.

روش نصب و فایل های فشرده تست شده و کاملا سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

Serial Number: CPY5-63AB37-D74585-CCEC35-79D8A3

Activation Key: CPY-47563-82435-4352A-BC484-27456-99D53

Player Code: CPY0-1230-123N-BXAO-AXYZ

 

 

caution دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Embedupload    Direct Link

 



تاريخ : 27 / 6 / 1392برچسب:دانلود Pro Cycling Manager 2013 برای کامپیوتر, دانلود از سرور putlocker بازی Pro Cycling Manager 2013, دانلود از مدیافایر بازی Pro Cycling Manager 2013 برای pc, دانلود بازی, دانلود بازی استراتژیک, دانلود بازی استراتژیک 2013 برای کامپیوتر, دانلود بازی جدید, دانلود رایگان بلک باکس بازی Pro Cycling Manager 2013, دانلود رایگان نسخه CPY بازی Pro Cycling Manager 2013 برای کامپیوتر, دانلود لینک مستقیم بازی Pro Cycling Manager 2013 برای pc, دانلود مستقیم بلک باکس دوچرخه سواری فرانسه 2013, دانلود مستقیم نسخه CPY بازی Pro Cycling Manager 2013, دانلود مستقیم نسخه بلک باکس بازی Pro Cycling Manager 2013, دانلود مستقیم کرک جداگانه بازی Pro Cycling Manager 2013, دانلود نسخه BB بازی Pro Cycling Manager 2013 برای pc, دانلود نسخه BlackBox بازی Pro Cycling Manager 2013 برای کامپیوتر, دانلود نسخه ریلودد بازی دوچرخه سواری فرانسه 2013, دانلود نسخه فشرده بازی Pro Cycling Manager 2013 برای pc, دانلود نسخه فشرده دوچرخه سواری فرانسه 2013 برای کامپیوتر, دانلود کرک نهایی CPY بازی , | 22:43 | نویسنده : ali |

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۶٫۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 6.0

 

 

تغییرات انجام شده به نقل از گروه PESEdit:

Transfers: ALL transfers up to September 3 (600+ new summer transfers since patch version 5.1; in total 3000+ summer transfers) New kits: Ajaccio, Atletico, Barcelona, Bastia, Bayern München, Benfica, Bordeaux, Brescia, CSKA Moscow, Evian, Kiev, Kobenhabn, Kuban Krasnodar, Leverkusen, Lyon, Nacional Madeira, Olhanense, Pacos Ferreira, PAOK, Porto, Real Sociedad, Schalke, Vitoria Setubal  

source دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 6.0 توضیحات: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل های فشرده ، اگر چنانچه پچ های قبلی بازی را نصب نموده اید ، به محل نصب بازی رفته و فولدر PES 2013/kitserver را به کل پاک کنید. اگر هم از پج های قبلی استفاده نکرده اید ، نیازی به این کار ندارید. حال به نصب پچ بپردازید و محل نصب را ، محل نصب بازی انتخاب کنید.

 

source دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 6.0 در صورت بروز هرگونه مشکل در اجرای بازی ، می توانید فایل های اصلی img را از بازی اصلی خود که دانلود نموده و یا خریده اید ، در قسمت program files/KONAMI/Pro Evolution Soccer 2013/img کپی کرده و در محل نصب بازی و در فولدر img جایگزین نمایید.

اگر با مشکل اجرای Insert Disc intro Drive مواجه شدید ، کرک اصلی بازی که همراه بازی دانلودی شما و یا بازی خریداری شده شما می باشد را در محل نصب بازی کپی نمایید و با ان بازی را اجرا نمایید.

 

source دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 6.0 پاسخ به برخی سوالات رایج کاربران:

کاربران عزیزی که در هنگام اجرای بازی ، از بازی خارج میشه و یا اینکه اررور d3dx9 رو دریافت میکنن ، باید دقت کنن که آخرین نسخه directX بر روی سیستمشون نصب باشه. آخرین نسخه رو میتونین از لینک زیر دریافت کنین: http://dl.downloadha.com/Game/DirectX%20(www.Downloadha.com).rar

کاربرانی که در اکسترکت کردن فایل های فشرده به مشکل برخورد کردن ، دقت کنن که فایل های سایت همگی سالم و تست شده هستند و سپس روی سایت قرار میگیرن. شما میتونین از قابلیت ریکاوری فایل های فشرده استفاده کنین و اگر درست نشد ، مشکل از دانلود شما بوده و باید فایل ها را دوباره دریافت نمایید.

کاربران عزیزی که فایل installer برای اونها اجرا نمیشه ، یا فایل ها رو بد دانلود کردند و یا اگر درست دانلود کردند ، دقت کنن که آنتی ویروس حتما هنگام نصب غیر فعال باشه.

کاربران عزیز ، دقت داشته باشید که پس از نصب پچ ، بازی رو از خود محل نصب بازی اجرا کنین و از محل pesedit اجراش نکنین. و از روی دسکتاپ هم اجرا نکنین. کاربران عزیزی که در اجرای فایل اجرایی pesedit.exe به مشکل برخورد میکنن ، دقت کنن که باید آخرین نسخه net framework بر روی سستم اونها نصب باشه و اینکه حتما از ویندوز xp sp3 و یا ۷ آپدیت شده استفاده کنین.

 

download دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 6.0دانلود در پارت های ۱ گیگابایتی

دانلود پارت ۱ :  Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :  Multiupload    Embedupload    Direct Link

 



Stronghold package

:: به همراه خرید پستی ::

ماجرای این بازی جنگ‌هایی است که صلیبیان یا همان مسیحیان برای پس گرفتن زمین‌های خود از دست اقوام دیگر یعنی مسلمانان مبارزه می کنند. و شما در واقع در این بازی باید بعنوان یک مسیحی مسلمانان را شکست دهید. شخصیت‌های بازی: پادشاهی: این شخصیت ها همان صلاح الدین و خلیفه و پیگ و ولف و ریچاردو..میباشند که شخصیتهای شاهانه بازی اند. جنگی : این شخصیت ها : اساسین،  شمشیرزنان، گرزداران، کمانداران وسایر مبارزان… جنگجویان بازی محسوب میشوند. در سری های مختلف (ورژن های دیگر) بازی, مراحل و امکانات فراوان، جدید و مهیج دیگری نیز افزوده شده که جذابیت بازی را چند برابر میکند. یکی از مهمترین انها امکان استفاده از جادوهای مختلف در طی بازی ست. هم چنین سربازخانه‌هایی است که نیروی موزد نیاز شما را تامین میکنند. جنگ‌های صلیبی 1 : در این بازی که نسخه اول پکیج  STRONGHOLD  میباشد شما باید بعنوان پادشاه با کمک مردم خود از سرزمینتان حفاظت کنید و درصورت لزوم به جنگ با دشمنان خود بروید. جنگ‌های صلیبی2: نسخه دوم بازی جنگ های صلیبی که در سال 2005 منتشر گردید این بازی دستخوش تغییرات و اصلاحات فراوانی شد که بمراتب مثبت و بهتر از نسخه اول میباشند. در این نسخه شما شوالیه ای هستید وطن پرست و میخواهید مرزهای سرزمینتان را گسترش دهید. برای ایکار باید ابتدا منابع مورد نیازتان را جمع‌آوری و قلعه ای برای خود بسازید و به تدریج پس از قدرتمند شدن و افزایش نیرو میتوانید به سرزمینهای دیگران حمله کنید و آنها را فتح نمائید. جنگ‌های صلیبی3:در این نسخه مفهوم واقعی این بازی را درک خواهید کرد . با تجهیز نیرو آماده جنگی عظیم شوید. بازی Stronghold 3 از نظر گرافیکی بسیار بهتر از نسخه‌های قبل شده و بروزرسانی ابزار و سلاح‌های جنگی جذابیت آن را دو چندان کرده است.

 

تصاویری از محیط بازی :

Stronghold package

Stronghold package

Stronghold package

حداکثر سیستم مورد  نیاز

OS: Windows Vista/XP  SP3/7 Cpu: Intel Pentium Core 2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon X2 2.8GHz Ram: 2 GB Video Card: Shader Model 3.0 Graphics card with 256MB Of Memory -NVIDIA GeForce 7900GS, ATI Radeon 2000 Series Or Higher DirectX: DirectX  9٫0 Hard Drive: 4 GB

 

   

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

 

1 Stronghold

دانلود

حجم

—————————–

2 Stronghold

دانلود

حجم

——————————–

3 Stronghold

:: بخش اول ::

دانلود

:: بخش دوم ::

دانلود

:: بخش سوم ::

دانلود

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود .قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration

برنامه های ذکر شده را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید:

Ashampoo Burning Studio 10

UltraISO Premium.v9

Alochol 120%

Winrar 64 Bit

Winrar 32Bit

7Zip



تاريخ : 12 / 5 / 1392برچسب:پکیج بازی‌ استراتژیکی و پر طرفدار جنگ‌های صلیبی 1,2,3, | 15:7 | نویسنده : ali |

دانلود رایگان بازی فوق العاده زیبا و محبوب تیکن Tekken 5

.: اختصاصی ایرانیان دانلود :.

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی به همراه آموزش نصب :.

سری بازی های تکن یکی از محبوب ترین بازی های مبارزاتی و اکشن است که از دیرباز دربین گیمرها محبوبیت داشته است. با اینکه هر نسخه منتشر شده  از این بازی طرفداران زیادی داشت ولی با این حال با توجه به عدم نوآوری در نسخه های ارائه شده با مخالفان و منتقدان زیادی روبرو می شد. با این اوضاع پیش آمده کمپانی با سابقه Namco با تدبیرات و تفکرات جدید تصمیم به انتشار نسخه 5 از این بازی اکشن گرفت تا در این نسخه هم بازیکنان قبلی حضور داشته باشند و هم ایده های جدیدی را در آن پیاده کند، در همین راستا در Tekken 5 شاهد برخی تغییرات و ابتکارات جدید هستیم و به طور مثال بیش از 20 مبارز به صورت آزاد وجود دارد و شما می توانید یکی از مبارزان را برای شرکت در مسابقات انتخاب کنید، و علاوه بر آن بیش از 10 بازیکن مخفی در بازی وجود دارد که از قدرت بیشتری نسبت به بقیه برخوردارند ولی برای امکان انتخاب این مبارزان باید در تورنمنت ها مقام کسب کنید. یکی دیگر از ویژگی های جدید این نسخه افزوده شدن تکنیک و تاکتیک های جدید رزمی است که این بار به سرعت و قدرت حرکات مبارزان بیشتر پرداخته شده است و در مقابل باید گیمر سرعت عمل نشان داده و با استفاده سریع و به موقع از صفحه کلید یا دسته بازی فنون جدیدی را به نمایش بگذارد، همچنین مبارزان از تجهیزات جنگی متفاوتی برای شکست رقیبان خود استفاده می کنند. از مبارزان سرسخت این نسخه می توان Jack 5  با قدرت حیوانی و ویران کننده، Asuka Kazama رزمی کار کازاما، Ling Xiaoyu چینی با ضربات زیرکانه، Craig Marduk بکسور و مبارز قوی هیکل با ضربات قوی وسهمگین و Hwoarang ستاره تکواندوکار را نام برد که هریک ویژگی ها و حرکات منحصربفرد خود را دارند. امکان تغییر لباس رزمی کاران از دیگر ویژگی های مختص این نسخه می باشد. تیم ایرانیان دانلود افتخار این را دارد که این بازی زیبا را همان طور که مشاهده می کنید دربین سایت های ایرانی برای اولین بار به طور رایگان و اختصاصی برای شما عزیزان آماده دانلود کند.

تصاویری از محیط بازی :

Tekken 5 ScreenShot 1

Tekken 5 ScreenShot 2

Tekken 5 ScreenShot 3

Tekken 5 ScreenShot 4

Tekken 5 ScreenShot 5

Tekken 5 ScreenShot 6

.: توجه :.

در هنگام تست و اجرای بازی بدین موضوع پی بردیم,  برای اینکه بازی را بدون هنگ و سرعت کم و یا مکث های پی در پی دنبال کنید لذا قبل از دانلود حتما به مشخصات سخت افزاری ارائه شده توجه کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

OS: Microsoft Windows XP /Microsoft Windows 7 Cpu: Pentium 4 Ram: 2 GB Video Cards: 1 GB DirectX: Microsoft DirectX 9 Hard Drive: 4.5 GB

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

           دانلود بازی باحجم 3.88گیگابایت

password:ir-dl.com

 



تاريخ : 12 / 5 / 1392برچسب: بازی فوق العاده زیبا و محبوب تیکن Tekken 5, | 14:45 | نویسنده : ali |
صفحه قبل 1 صفحه بعد